Sunday, January 11, 2009

Allah loves those who are patience

salam to all,

Sabar itu separuh dari iman...jika iman kamu kuat bererti kamu mempunyai tahap kesabaran yg tinggi juga...begitulah sebaliknya...dan org2 yg sabar juga akan Allah kurniakan berganda2 hikmah dan keuntungan ...

saya tak tujukan ini kepada sesiapa pun kecuali diri saya sendiri..susah payah saya dalam bidang perniagaan telah lama saya rasai..kutukan dan kritikan yg semua org berikan pada saya amat saya hargai kerana saya boleh memperbetulkan kedudukan dan memperbaiki kelemahan diri saya sendiri...thank you all

and i hope what ever catastrophe that we all have gone thru...will be the best event in our life so that next time we think twice before accepting any offers or jobs.

what ever it is...we will announce the payment soon whether u got it full half quarter i do not know yet..pray hard k...take care

No comments: